کد خبر: ۱۴۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان فارس مطرح کرد:

رسیدگی به مشکلات ۱۵۲واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت  استان فارس و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس از رسیدگی به مشکلات ۱۵۲ واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان فارس با اشاره به برگزاری ۵۶ جلسه کمیته های تخصصی و اصلی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت:از ابتدای سال تاکنون به مشکلات  ۱۵۲  واحد تولیدی در بخش های صنعتی، معدنی  و کشاورزی در قالب ۲۱۳  مصوبه رسیدگی شده است.

وی با بیان این که اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در برابر قانون لازم الاجرا می باشد،اضافه کرد:خوشبختانه ۵۷  درصد از مصوبات اجرایی شده و مابقی درحال پیگیری و دردست اجرا است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به دیگر جزئیات مصوبات کارگروه مذکور پرداخت و یادآور شد: ۴۷ درصد از موضوعات مطروحه مربوط به امور بانکی و تعیین تکلیف بدهی واحدهای صنعتی بوده است و مابقی مربوط به سایر دستگاها می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت  استان فارس تصریح نمود: از جمله اولویت های سازمان در بخش صنعت و معدن صیانت از واحدهای فعال، حفظ وضعیت موجود، تکمیل واحدهای تولیدی نیمه‌تمام و احیای واحدهای تولیدی غیرفعال می باشد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان